PARADES, AUTOBUSOS I MOBILITAT

Con tot bon polític de CiU o més ben dit, d’Unió en aquest cas,  al final del mandat s’han de fer les ja programades obres “fi de carrera”, com aquell que  vol aconseguir enlluernar al possibles votants amb  unes obres no desitjades ni necessàries però que els soferts habitants del poble han de suportar estoicament, mentre van passant els dies sense ni tan sols poder entrar a casa.

 parada 8Aquesta seria només la introducció perquè les obres donaran per molt. Ara ens centrem en una de les “peces separades” que s’han començat en un extrem del poble, i no parlem d’altra cosa del que en aparença ens pot semblar “un  llenyer” vaja, aquell racó que serveix per posar-hi la llenya, però que resulta que ha de ser “la parada de l’autobús”.

parada 4I quina parada més galdosa, els nostres tècnics s’han dedicat a  anul·lar una plaça per tancar-la amb una edificació palplantada al bell mig del no res, de totxo massís, sense  obertures per enlloc i per ara, encara de dubtosos acabats i s’ha de veure quina utilitat.

parada 6Si pel que fa a la edificació ja és un pèl  anacrònica i rònica,  no cal ja dir res de la ubicació, en mig de la visual de les cases que queden darrera i sense cap línia transparent que pugui apaivagar la seva estètica massissa com si d’un refugi aeri es tractés.

I que me’n dieu de la seva ubicació a l’avinguda ? algú s’ha parat a pensar la mobilitat i direcció de l’autocar en entrar i sortir del poble ?

parada 5Si la parada es posa a l’entrar, en teoria deu ser per evitar que l’autobús entri dins del poble, perquè si no, el millor era parar on parava fins ara.

parada 1Si l’autobús ha de parar  en  entrar al poble, el millor seria que donés el tomb a la illa que queda entre la cruïlla de la C15 i la plaça que ara han tapat a la circulació rodada (i on podia tombar l’autobús) i per tant, la parada hauria d’estar ubicada a la vorera de la nova variant i no a l’avinguda Catalunya,  on MAI pararà l’autobús si no es que ve de dins del poble, amb lo qual, com hem dit, podria parar al centre com ara.

parada 2Em sembla tècnics que heu fet un bon nyap !!

parada 3Ja pots córrer amunt i avall  primer tinent d’alcalde ja, que no et fan ni cas, van com els matxos, amb les orelleres ben rectes i només hi veuen de front, és el preu de les obres que volen ser barates… i senzilles. I on és l’alcalde que no es veu, quin morro !!

Durant l’escrit he anat  intercalant models de parades d’autobús que s’haurien pogut ubicar en el lloc adient i no al mig del pas.

En el proper article parlarem del proper nyap de la proposta d’empastifar les façanes de fils d’electricitat  per tal  d’acomiadar-se  per sempre d’un desitjable soterrament.

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s